lördag 21 april 2012

Pioner!

Pioner är ju mina absoluta favoriter, och titta här vad jag nästan missat, tack vare pastill hittade jag hit och nu behöver jag bara hitta lite tid för att dra igång... 

Tack fantastiska pastill för inspirationen, sparar detta projekt till en regnig dag, eller kanske kan man vika ett par framför nyheterna varje kväll.. Love it!

Idag är projektet att hitta formen till beställd Batmantårta till storJedis kalas imorgon. Har varit och inhandlat svart och gul karamellfärg vilket ju känns som en grundförutsättning :)

2 kommentarer:

Malin på pastill.nu sa...

Varsågod för inspirationen, jag hämtade den som sagt på annat håll :-D
Att vika några varje kväll framför tv:n är nog en bra idé! Man behöver ju inte ta en sån stor rislampa som jag tog heller. Såg nu att de verkar ha utgått från ikeas sortiment, men de finns väl på andra butiker som rusta och sånt också tror jag? Eller så har man som jag en gammal hemma :-) Lycka till med projektet!

miss w sa...

Ska nog kunna skaka fram en! Frågan är ju dock om den ska bli stilrent vit som din eller möjligen ljust ljust rosa?... stora världsproblem värdig en söndag ;)