lördag 4 februari 2012

Freeeezing....


Huvva, vad kallt! Men förstår att jag inte ska klaga när temperaturerna redovisas på aktuellt och de uppe i norr överhuvudtaget inte kan sticka ut näsan.. Här har vi varit ute, jag och barnen, en tapper pulkatur till affärn (MÅSTE ju ha karra till kvällens mello..) med efterföljande vild galopp och race i parken.

Nu väntar varm choklad med marshmallows, man KAN ju göra egna som Martha men inte rå. Blir bra med köpe för oss idag. Brr. 


Har packat ner nästan hela mitt pysselrum på förmiddagen, helt galet att jag inte kommer att se dessa grejer förrän vi är på plats!

1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Haha, vilken härlig bild du har av egenföretagare. Jag kan tyvärr bara bekräfta den till ett par procent ... men visst är det underbart att kunna styra sin egen tid, det älskar jag :)

Vad spännande med ert projekt och husbyggande. Det låter som om ni verkligen kommer att byta liv :)

Jag önskar dig en fin söndag!