tisdag 14 februari 2012

Köksbänk..

Har fått besked om att vårt kök nu grovritas och att vi behöver träffa köksdesignern för att bestämma alla detaljer... betyder alltså att alla skåpinsatser borde listas ut, sockellådor definieras, men framförallt är det väl grundläggande saker som färg på köksbänk, handtag och luckor som ska beslutas... Vedum here we come! Länk här till mitt favvo i deras utställningsmiljö.





Svart, metall eller träbänk... jag tycker alla är fina! Även virrvarr är fin tycker jag... det här blir inte lätt. Det enda jag utesluter är kalksten, vackert men hört att det är svårskött. Kanske även betong är ute, vackert som attan men kan bara tänka mig splittret från ett glas som kraschar på den skivan... 

Samtliga bilder skannade urklipp.. 

Ha en fin alla hjärtans! <3

2 kommentarer:

Maria sa...

till köksbänken kanske...? :-)

http://farm8.staticflickr.com/7205/6853782425_3fec777320.jpg

miss w sa...

Klockren! Hehe....